حمید درخشان: پرسپولیس احتیاج به تغییر در کادرفنی دارد، با این شرایط نمی گردد به آینده امیدوار بود

به گزارش ایران 20 دانلود، آنها بازی خوبی انجام دادند و با برنامه بودند. اکثر تیم ها مقابل پرسپولیس به بازی فشرده و ضد حمله و استفاده از تک موقعیت ها روی می آورند که نفت به خوبی این کار را انجام داد و روی یک ضربه ایستگاهی به خوبی با برنامه به گل رسید.

حمید درخشان: پرسپولیس احتیاج به تغییر در کادرفنی دارد، با این شرایط نمی گردد به آینده امیدوار بود

سرمربی اسبق پرسپولیس عقیده دارد تغییرات در کادرفنی می تواند مسائل این تیم را رفع کند.

حمید درخشان در مصاحبه با ایلنا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: پرسپولیس در این بازی با وجود اینکه نتیجه را واگذار کرد ولی شانس های خوبی برای رسیدن به گل داشت که اگر از آنها استفاده می کرد می توانست نتیجه دیگری رقم بخورد ولی از موقعیت ها استفاده نکرد و حریف هم فرصت طلب بود و توانست به گل برسد و پیروز گردد.

وی در خصوص اشکالات کار پرسپولیس در این بازی گفت: دلیل عمده اش تغییر و تحولات زیادی است که همواره در ترکیب تیم شاهد هستیم و در هر 3 پست هر هفته تغییراتی انجام می گردد که باعث سردرگمی بازیکنان شده و نمی توانند در زمین هم دیگر را پیدا نمایند و همین می گردد که تعداد موقعیت های ساخته شده کم می گردد و اگر نتوانند از تک موقعیت ها استفاده نمایند مثل این بازی به مشکل می خورند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص نبود شجاع خلیل زاده در خط دفاع هم گفت: مسائل از این دست زیاد است. اگر دقت کنید گل را از همان نقطه ای خوردیم که معمولاً شجاع خلیل زاده آن را پوشش می داد و نبود او در آن موقعیت به چشم آمد. همانطور که گفتم تغییرات این چنینی و استفاده از بازیکنان در پست غیر تخصصی به تیم ضربه می زند. محمد نادری برای مثال در پست وینگر به بازی گرفته شد در حالیکه خصوصیات این پست را ندارد و بازیکنان خوبی مثل نعمتی و عالیشاه هستند که به کار گرفته نمی شوند. سال جاری تنها سالی است که پرسپولیس در هر پست 2 بازیکن خوب دارد ولی به درستی از آنها استفاده نمی گردد.

درخشان در خصوص راه برون رفت پرسپولیس از این شرایط گفت: پرسپولیس احتیاج به تغییر و تحولات جدی در کادرفنی دارد و یا باید سرمربی تغییر کند یا اگر قرار است بماند باید به او یاری گردد و اتاق فکری تشکیل گردد که به او یاری فکری داده گردد و اینطور جلو برود امیدی به آینده نیست.

وی در خصوص افت کیفی علیرضا بیرانوند هم گفت: او از روزهای اوجش فاصله گرفته است و دلیلش را هم خودش می داند. این مورد را نمی گردد فقط به پرسپولیس ربط داد چرا که در تیم ملی هم عملکرد سابق را از او نمی بینیم. باید تمرینات بیشتری داشته باشد و از لحاظ روحی هم ریکاوری گردد تا تبدیل به همان گلر مقتدر سابق گردد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد نفت هم گفت: آنها بازی خوبی انجام دادند و با برنامه بودند. اکثر تیم ها مقابل پرسپولیس به بازی فشرده و ضد حمله و استفاده از تک موقعیت ها روی می آورند که نفت به خوبی این کار را انجام داد و روی یک ضربه ایستگاهی به خوبی با برنامه به گل رسید.

درخشان در خصوص اینکه تارتار با این نتیجه به حرف و حدیث های پیرامونش سرانجام داد هم گفت: تارتار هیچ وقت برای باختن به مصاف پرسپولیس نیامده است و هیچ کس چنین کاری نمی کند. او اگر تیمش نتیجه نمی گرفت چون زورش به پرسپولیس نمی رسید و اتفاقا همواره جلوی پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارد.

وی در خصوص درخشش سوشا مکانی هم بیان کرد: او در بازگشت به لیگ ایران حسابی در ترکیب نفت خوش درخشیده و اتفاق خوبی است که یک بازیکن با تجربه بتواند این چنین با انگیزه برای تیمش بازی کند و بدرخشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 561

به "حمید درخشان: پرسپولیس احتیاج به تغییر در کادرفنی دارد، با این شرایط نمی گردد به آینده امیدوار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید درخشان: پرسپولیس احتیاج به تغییر در کادرفنی دارد، با این شرایط نمی گردد به آینده امیدوار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید