ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور گردد چین آمریکا را صاحب خواهد شد

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس جمهور آمریکا طی سخنرانی در ایالت فلوریدا مجدداََ به اتهام زنی علیه معترضان به نژادپرستی در این کشور و همچنین علیه چین در موضوع شیوع ویروس کرونا پرداخت.

ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور گردد چین آمریکا را صاحب خواهد شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده بامداد شنبه مجددا معترضان به نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا با رنگین پوستان را آشوب طلب خطاب نموده و گفت بودجه پلیس را کاهش نمی دهد.

به نوشته خبرنگار شبکه صدای آمریکا، ترامپ که در جمع طرفداران خود در ایالت فلوریدا صحبت می کرد، مدعی شد دموکرات ها می خواهند پلیس این کشور را از کار بیاندازند و این در حالی است که آشوب طلبان حرفه ای در پورتلند جولان می دهند.

وی سپس خطاب به مردم فلوریدا گفت که هرگز بودجه پلیس این ایالت را کاهش نمی دهد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه به دیواری که در جنوب این کشور و مرز های مکزیک ساخته، اشاره نموده و مدعی شد: همانطور که این دیوار بالا می رود، هیچ چیزی از آن عبور نخواهد کرد. ما آن را به قیمت مناسبی بنا کردیم. تا انتها سال جاری یا اوایل سال بعد تکمیل می گردد.

ترامپ در حالی به دیوار مرزی نفوذناپذیر خود با کشور مکزیک افتخار می نماید که همین چند روز پیش توفان نه چندان سهمگینی که در ایالت تگزاس رخ داد، بخش های زیادی از این دیوار را به سادگی آوار کرد.

وی مجدداََ به موضوع تظاهرات ضد نژادپرستی در پورتلند برگشته و با تروریست خواندن معترضان، گفت: تصاویر این شهر مانند 100 سال گذشته شده است. تروریست ها و آشوب طلبان خشونت ایجاد می نمایند.

رئیس جمهور آمریکا سپس از این فرصت برای حمله به جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر استفاده نموده و مدعی شد اگر بایدن در این انتخابات پیروز گردد، آشوب و خونریزی گسترش می یابد، هیچ جایی امن نخواهد بود، هیچ امنیت و صلح و عدالتی وجود نخواهد داشت.

ترامپ همچنین اضافه نمود که اگر بایدن رئیس جمهور آمریکا گردد، دولت چین این کشور را صاحب خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از این مراسم نشان می دهد نه تنها فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید19 رعایت نشده بلکه مردم و مسئولان آمریکایی حتی از ماسک طبی هم استفاده ننموده اند.

با این حال، وی در ادامه اتهام زنی های خود برای مقصر نشان دادن کشور چین در شیوع همه گیری ویروس کرونا، گفت: چین، ما فراموش ننموده ایم! اما در 90 روز دیگر، من می توانم دوباره با مردم دست بدهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1133

به "ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور گردد چین آمریکا را صاحب خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور گردد چین آمریکا را صاحب خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید