تئوری توطئه عجیب درباره بنغازی از سوی حامیان ترامپ! بایدن و کلینتون با ایران توافق کردند تا مرگ 2011 بن لادن در پاکستان را صحنه سازی نمایند!

به گزارش ایران 20 دانلود، ایسنا نوشت:رئیس جمهوری آمریکا تئوری توطئه ای را بازنشر داد که طبق آن چهار آمریکایی در حمله سال 2012 بنغازی لیبی کشته شدند تا خون ریخته شده نیروهای ویژه آمریکا و اینحقیقت که اسامه بن لادن هنوز زنده است، لاپوشانی گردد!

تئوری توطئه عجیب درباره بنغازی از سوی حامیان ترامپ! بایدن و کلینتون با ایران توافق کردند تا مرگ 2011 بن لادن در پاکستان را صحنه سازی نمایند!

به نوشته پایگاه خبری دیلی بیست، این احتمالا جزو عجیب ترین مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، حتی با در نظر دریافت تئوری توطئه های راست افراطی باشد.

تبلیغ یک تئوری توطئه جدید درباره بنغازی که به سرعت در میان راست های افراطی جان گرفت، در واقع باز انتشار توییت یکی از هواداران کیوانان (QAnon) به دست ترامپ بود. حمایت ترامپ از این ادعا درباره بنغازی باعث شد بازانتشار آن به بیش از 14 هزار برسد.

این پیغام در تاریخ 12 اکتبر از سوی یک کاربر منتشر شد. در این توییت آمده است: بایدن پنهان شده و اوباما احتمالا تیم ویژه را به کشتن داده ! اختصاصی: افشاگر سیا، نقش ادعایی بایدن در کشتن نیروهای ویژه را فاش ساخت؛ ادعایی که سند اثبات آن وجود دارد. ریتوییت!

این تئوری عجیب که حتی با ادعاهای معمول راستگرایان درباره بنغازی فاصله دارد، همچنین مدعی است که بدل اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده و نه مغزمتفکر حملات تروریستی، در حمله سال 2011 کشته شد.

تمام این ادعاها از سوی یک شاهین باز مطرح شده است که می گوید، رازهایی درباره القاعده، ایران و اطلاعات آمریکا را حین خدمت برای بازیگران قدرتمندی در خاورمیانه به عنوان کسی که با شاهین کار می نماید، کشف نموده است!

الن هاول پروت که سال 2010 موضع مستندی درباره کار با شاهین قرار داشت، در ویدیویی با یک شخصیت محافظه کار و پدر یکی از نیروهای آمریکایی کشته شده در بنغازی مصاحبه کرد و ادعاهایی عجیب درباره تبانی ایران، جو بایدن و هیلاری کلینتون پیش از این حمله سخن گفت.

پروت مدعی است که معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا با ایران توافق کرد تا مرگ 2011 بن لادن در پاکستان را صحنه سازی کند! به گفته او، اما وقتی ایران به آمریکا نارو زد، بایدن و کلینتون ساقط شدن یک بالگرد نیروهای ویژه آمریکایی را هماهنگ کردند تا اجازه ندهند حقیقت درباره این حمله به بیرون درز پیدا کند. این صحبت ها به اتفاقی واقعی درباره حمله به بالگردی در افغانستان اشاره دارد که جان 38 تن از جمله 25 نیروی ویژه آمریکا را گرفت.

پروت در این ویدیو گفت: جو بایدن با خون تیم 6 نیروهای ویژه بهایش را پرداخت کرد. او خون آنها را مثل پول خرج کرد.

پدر آن نیروی آمریکایی هم در آن ویدیو بعدا مدعی شد که حمله به بنغازی تدارک دیده شد تا این حقیقت که موشک استفاده شده برای حمله به آن بالگرد متعلق به ایالات متحده بوده است، لاپوشانی گردد.

در شامگاه 11 سپتامبر 2012، نیروهای مسلحی به مجموعهٔ دیپلماتیک آمریکا در بنغازی، لیبی حمله کردند و سفیر آمریکا کریستوفر استیونز و شان اسمیت، مسئول مدیریت اطلاعات سرویس خارجی آمریکا را کشتند. استیونز نخستین سفیر آمریکا از سال 1979 بود که حین انجام وظیفه کشته می شد.

چند ساعت بعد دو پیمانکار سیا در هدف دیگری کشته شدند. 10 تن دیگر هم مجروح شدند. بسیاری از لیبیایی ها حملات را محکوم و از سفیر آمریکا تجلیل کردند. آنها تظاهراتی در محکومیت نیروهایی که در پی جنگ داخلی لیبی در اعتراض به معمر قذافی، رهبر لیبی شکل دریافتد، برگزار کردند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1249

به "تئوری توطئه عجیب درباره بنغازی از سوی حامیان ترامپ! بایدن و کلینتون با ایران توافق کردند تا مرگ 2011 بن لادن در پاکستان را صحنه سازی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئوری توطئه عجیب درباره بنغازی از سوی حامیان ترامپ! بایدن و کلینتون با ایران توافق کردند تا مرگ 2011 بن لادن در پاکستان را صحنه سازی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید