برگزاری کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سفر آذربایجان غربی

به گزارش ایران 20 دانلود، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سفر آذربایجان غربی تشکیل جلسه داد.

برگزاری کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سفر آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی سفر آذربایجان غربی روز گذشته 23 مهر 97 با حضور تعدادی از اعضای ستاد و مدیران و نمایندگان خبرگزاری های رسمی در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی برگزار گردید.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای گردشگری استان گفت: آذربایجان غربی دارای ظرفیت های گردشگری طبیعی و تاریخی است که می توان براساس این ظرفیتها گردشگران زیادی به این استان جذب کرد.

جباری توضیح داد: انجام تبلیغات و معرفی و اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری وظیفه ذاتی ما بوده و باید از توان کارگروه های مختلف در سطح استان استفاده کنیم.

او یادآور شد: رویکرد اصلی تبلیغات به سمت فضای مجازی و استفاده از این ظرفیت است و ما نیز کوشش می کنیم که تبلیغات خود را در این فضا منتشر کنیم.

جباری با اشاره به تهیه فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی اظهار کرد: در فاز اول برای هفت شهر استان فیلمی با موضوع معرفی جاذبه های گردشگری تهیه نموده و اقدام به ساخت 50 تیزر تبلیغاتی تک اثر های گردشگری نموده ایم که مطمئناً مورد توجه گردشگران خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی اضافه کرد: می خواهیم از روش های سنتی جدا شده و روشهای جدیدی را در زمینه تبلیغات به کار گیریم و در این راستا از همکاری همه صاحب نظران بهره مند خواهیم شد.

در انتها این جلسه با نظر اکثریت اعضای حاضر در جلسه مقرر شد یک تیم رسانه ای فعال متشکل از صدا و سیما و مطبوعات نسبت به برنامه ریزی و اجرای تبلیغات و اطلاع رسانی در فضاهای مجازی و حقیقی با موضوع معرفی جاذبه های گردشگری استان آذربایجان غربی تشکیل شده و برای جلسه آینده برنامه های خود را معرفی کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 293

به "برگزاری کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سفر آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سفر آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید