برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان به صورت مجازی در ابهام

به گزارش ایران 20 دانلود، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان نسبت به عدم همکاری دانشگاه برای برگزاری انتخابات این تشکل دانشجویی ابراز نگرانی می نماید با این حال معاونت فرهنگی از برگزاری قریب الوقوع این انتخابات خبر می دهد.

برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان به صورت مجازی در ابهام

امیر عابدی، دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه کاشان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران به موضوع لغو برگزاری انتخابات این تشکل دانشجویی از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه اشاره نمود و گفت: ما قرار بود که انتخابات این تشکل را در هفتم خرداد برگزار کنیم، طی نامه ای به معاونت فرهنگی درخواست برگزاری انتخابات به صورت مجازی داشتیم که 10 روز پس از آن، اعلام کردند که باید از وزارت علوم در این زمینه استعلام گرفته گردد.

عابدی بیان نمود: این در حالی است که در بسیاری تشکل ها در دانشگاه های دیگر و حتی دیگر تشکل های دانشجویی در دانشگاه کاشان به صورت مجازی انتخابات خود را برگزار نموده اند.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه کاشان اضافه نمود: استعلام شفاهی و کتبی از وزارت علوم گرفته شد و دو هفته بعد از وزارتخانه نامه تأیید آمد، ما هم برای برگزاری امتحانات در هفتم، هشتم و نهم تیر برنامه ریزی کردیم. اما چهارشنبه هفته گذشته خبردار شدیم که روال قبلی مورد تایید نیست و باید دوباره نامه برای آنالیز برگزاری انتخابات بزنیم.

وی توضیح داد: معاونت فرهنگی دانشگاه در این زمینه به ما تایید داده بود و با اجازه مسئولان برگزاری انتخابات را برنامه ریزی کردیم، اما اکنون گفته می گردد که باید به هیات نظارت دانشگاه نامه بزنیم و درخواست آنالیز برگزاری انتخابات به صورت مجازی را بدهیم.

با این حال حسین ستار، معاون فرهنگی این دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما بیان نمود: استعلام برگزاری انتخابات مجازی در تاریخ سوم تیر از وزارتخانه آمده و مجوز آن صادر شده است.

ستار بیان نمود: دیروز هم نامه زده اند به من که امروز به دستم رسیده، استعلام کمیته انضباطی دانشجویان بیاید، برای برگزاری انتخابات مسئله ای نداریم.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید دو هفته زودتر مجوز هیات نظارت را دریافت نمایند، گفت: براساس اساسنامه این تشکل دانشجویی باید استعلام های درسی و انضباطی دانشجویان صادر گردد و پس از آن انتخابات را برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1071

به "برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان به صورت مجازی در ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان به صورت مجازی در ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید