بعضی آزادکاران اختیاری تمرین می نمایند، دو تورنمنت تا جهانی قزاقستان

به گزارش ایران 20 دانلود، هادی حبیبی همزمان با شروع مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان به خبرنگاران گفت: اردوی کنونی از روز 16 خرداد ماه با حضور آزادکاران واجد شرایط و منتخب کادر فنی در خانه کشتی تهران شروع شد که این مرحله از اردو تا روز 26 خرداد ماه ادامه دارد.

بعضی آزادکاران اختیاری تمرین می نمایند، دو تورنمنت تا جهانی قزاقستان

وی توضیح داد: با توجه به اینکه بعضی آزادکاران منتخب باید در روزهای 6 و 7 تیرماه در 5 وزن رقابتهای انتخابی حضور یابند، کادر فنی تصمیم گرفت با هماهنگی های لازم به آنان این مجوز را بدهد تا تمریناتشان را بصورت اختیاری انجام دهند. بطوریکه این نفرات می توانند با حضور در محل برگزاری اردو تمرین نمایند یا بصورت شخصی خودشان را برای رقابتهای انتخابی مهیا سازند که البته این موضوع با هماهنگی و نظارت کادر فنی صورت می گیرد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: کادر فنی تیم ملی در ادامه برنامه های آماده سازی آزادکاران تا رقابتهای جهانی، علاوه بر برگزاری اردوهای مختلف، حضور در دو تورنمنت بین المللی را هم در دستور کار دارد. بر این اساس تعدادی از آزادکاران منتخب اردو در روزهای 19 تا 22 تیرماه در رقابتهای بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه به میدان خواهند رفت که این تورنمنت جزو مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است. سپس بعضی از نفرات منتخب اردو را نیز در دهه اول مرداد ماه با اعزام به تورنمنت بین المللی لهستان محک خواهیم زد.

حبیبی در خاتمه گفت: ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان روز 16 شهریور ماه اعلام می گردد که کادر فنی سعی دارد بهترین و شایسته ترین نفرات برای حضور در این آوردگاه بزرگ جهانی که حکم گزینشی المپیک را نیز دارد، انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 209

به "بعضی آزادکاران اختیاری تمرین می نمایند، دو تورنمنت تا جهانی قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی آزادکاران اختیاری تمرین می نمایند، دو تورنمنت تا جهانی قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید