انتقاد انجمن خبرنگاران کاخ سفید از ترامپ

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید گفت دادن لقب اخبار جعلی و دشمن مردم به رسانه ها از سوی رئیس جمهور آمریکا باعث نمی گردد رسانه ها به این نام ملقب شوند.

انتقاد انجمن خبرنگاران کاخ سفید از ترامپ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید، درباره اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد دادن لقب اخبار جعلی و دشمن مردم به رسانه ها گفت این کار باعث نمی گردد رسانه ها به این نام ملقب شوند.

اولیویر ناکس (Olivier Knox) رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید در ضیافت شام سالانه این انجمن که شامگاه شنبه در واشنگتن برگزار گردید، در مورد حملات ترامپ به رسانه ها ابراز نگرانی کرد.

ترامپ و نزدیکان وی از جمله سارا سندرز مسئول امور رسانه ای کاخ سفید در این ضیافت شرکت نکردند، زیرا برای حضور در یک همایش انتخاباتی به ایالت ویسکانسین رفته بودند.

ران چرنو، تاریخ شناس معروف که در این مراسم سخنرانی کرد، گفت پدران بنیانگذار آمریکا اختلافات شدیدی با رسانه ها داشتند، و گاهی اوقات هدف انتقادهای شرورانه قرار می گرفتند.

وی اضافه نمود جرج واشنگتن رئیس جمهور اسبق آمریکا احساس می کرد که هدف اقدامات شرارت آمیز رسانه ها و مورد سوء تفاهم آنها واقع شده است، اما هرگز این موضوع را تعمیم نداد و آن را به یک انتقام جویی خونین تبدیل نکرد. روابط میان رؤسای جمهور و رسانه ها، الزاماً سخت است، و تقریباً همواره خصومت آمیز بوده است، اما نباید این روابط را زهرآلود و مبتنی بر نفرت کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 178

به "انتقاد انجمن خبرنگاران کاخ سفید از ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد انجمن خبرنگاران کاخ سفید از ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید