الهامی: اگر فقط 11 نفر هم باشیم برای پیروزی بازی می کنیم، خوشحالم که فرایند داوری رو به رشد است

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خوشحالم که فرایند داوری رو به رشد است و داوران از استرس سابق خارج می شوند.

الهامی: اگر فقط 11 نفر هم باشیم برای پیروزی بازی می کنیم، خوشحالم که فرایند داوری رو به رشد است

به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از ملاقات نساجی مازندران مقابل آلومینیوم اراک گفت: به دکتر بیژن حیدری و تیم داوری او که در بازی ما با فولاد سنگ تمام گذاشتند، خسته نباشید می گویم. در برنامه خوب فوتبال برتر ثابت شد او چقدر با نظم، ریتم و دوندگی داوری نموده است. حیدری قضاوتی بی نقص و عالی داشت. خوشحالم که فرایند داوری رو به رشد است و داوران از استرس سابق خارج می شوند. برای داور بازی فردا و تیمش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که سربلند از زمین بیرون بیایند.

وی با تمجید از شاگردان رسول خطیبی گفت: جدول همه چیز را نشان می دهد. آلومینیوم تیمی بسیار باکیفیت، باکلاس و دارای سبکی خوب است که جایگاه مناسبی در جدول دارد. بازی های این تیم را بررسی نموده ایم و به نظرم حریف از مجموعه، کادر فنی و مدیریت بسیار خوبی بهره می برد. تیمی که در سال دوم حضورش در لیگ برتر به این جایگاه (چهارم) جدول می رسد، بسیار توانا و گردن کلفت است. پیش تر با چند بازیکن فعلی آلومینیوم هم سابقه همکاری داشته ام.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه بازی بسیار سخت، تاکتیکی، فیزیکی، پُرفشار و خوبی را پیش بینی می نماید، اعلام کرد: بازیکنان نساجی شرایط بسیار خوبی دارند و این مسابقه برای ما بسیار حائز اهمیت است. با جایگاهی که داریم، کیفیتی که ارائه می کنیم و تیم هایی که پشت سر گذاشته ایم، به شرایطی رسیده ایم که آمادگی کامل را برای بازی ها داریم. بازیکنان ما جسارت، جنگندگی و شجاعت دارند و تیمی که تمرکز لازم را داشته باشد، پیروز می گردد.

الهامی در خصوص غایبان نساجی مقابل آلومینیوم اراک توضیح داد: یکی دو بازیکن مصدوم داریم، اما اگر فقط 11 نفر هم باشیم، برای پیروزی بازی می کنیم. تیم خوب آلومینیوم هم در پی کسب امتیاز است و ان شاءالله بازی باکیفیتی از آب دربیاید که تیم شایسته پیروز گردد.

وی درباره شرایط مهدی نظری پس از مصدومیتی که پشت سر گذاشت، اعلام کرد: او به جمع ما اضافه شده و جزو بازیکنان سرحال ماست. اگر شرایط مهیا باشد و کادر فنی تصمیم بگیرد، نظری مقابل آلومینیوم بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1937

به "الهامی: اگر فقط 11 نفر هم باشیم برای پیروزی بازی می کنیم، خوشحالم که فرایند داوری رو به رشد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: اگر فقط 11 نفر هم باشیم برای پیروزی بازی می کنیم، خوشحالم که فرایند داوری رو به رشد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید