افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید-19 در کانادا

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز آدینه با درخواست از مردم کشورش برای ماندن در خانه به صراحت اظهار داشت که این کشور شاهد افزایش چشمگیر موارد ابتلای روزانه به بیماری کووید -19 است که این امر می تواند سیستم درمانی این کشور را با چالشی جدی روبرو سازد.

افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید-19 در کانادا

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

در واقع، با راه افتادن دومین موج گسترده شیوع کرونا در سرتاسر این کشور پهناور، تعدادی از استانهای کانادا بار دیگر محدودیتهایی بر عبور و مرور شهروندان و کسب و کارها برقرار کردند.

با این حال، موارد ابتلای روزانه در کانادا همچنان رو به افزایش است و مقامات محلی از بی اعتنایی بعضی شهروندان نسبت به رعایت تدابیر احتیاطی و پیشگیرانه گلایه می نمایند.

ترزا تام رئیس بخش سلامت عمومی کانادا نیز پیش بینی کرد که تا انتها سال میلادی جاری (2020)، موارد جدید ابتلای روزانه ممکن است از کمتر از 5،000 مورد به حدود 60،000 مورد افزایش یابد. تام همچنین گفت که حتی در صورت رعایت محدودیتهای کنونی، موارد جدید ابتلای روزانه تا 31 سپتامبر 2020، به بیش از 20،000 مورد در روز افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1265

به "افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید-19 در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید-19 در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید