افزایش قیمت 20 درصدی مواد شوینده

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران از افزایش 20 تا 25 درصدی قیمت مواد شوینده در دو ماه اخیر نسبت به سال گذشته اطلاع داد و علت آن را رشد قیمت مواد اولیه، افزایش حقوق کارگران و تغییر ارز تخصیص داده شده به مواد اولیه وارداتی از ارز دولتی به نیمایی، مطرح کرد.

افزایش قیمت 20 درصدی مواد شوینده

بختیار علم بیگی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با شروع سال جدید قیمت مواد اولیه و حقوق کارگران افزایش داشته که به تبع آن هزینه های فراوری نیز افزایش یافته است.

به گفته وی، فراورینمایندگان مواد شوینده در سال گذشته از ارز دولتی استفاده می کردند، اما سال جاری برای تامین مواد اولیه وارداتی خود از ارز نیمایی استفاده می نمایند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران با بیان افزایش قیمت مواد اولیه مورد احتیاج این صنعت از سوی شرکت های دولتی، از افزایش 20 تا 25 درصدی قیمت مواد شوینده اطلاع داد و گفت که این افزایش قیمت از بعد از ماه رمضان اعمال شده است.

وی با بیان اینکه محصولات شوینده از قیمت گذاری معاف هستند، اظهار کرد: اما انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران نظارت می نماید که فراورینمایندگان قیمت ها را به صورت بی رویه افزایش ندهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 254

به "افزایش قیمت 20 درصدی مواد شوینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت 20 درصدی مواد شوینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید