افتتاح 830 پروژه عمرانی در هفته دولت، احداث 14 بیمارستان جایگزین در تهران

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افتتاح 830 پروژه عمرانی در بخش های کشاورزی، بهداشت و درمان و ... همزمان با هفته دولت به ارزش ریالی 3300 میلیارد تومان در سطح استان تهران اطلاع داد.

افتتاح 830 پروژه عمرانی در هفته دولت، احداث 14 بیمارستان جایگزین در تهران

نعمت الله ترکی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح 830 پروژه عمرانی که ظرف هفته جاری در سطح استان تهران افتتاح خواهد شد، گفت: بالاترین تعداد پروژه افتتاحی در میان شهرستان های استان تهران متعلق به شهرستان تهران است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در تشریح روند توسعه بخش بهداشت و درمان در سطح استان تهران گفت: تا پیش از دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان شرایط حادی داشتیم که این شرایط در شهرستان های پیرامونی تهران بسیار بدتر بود؛ اما خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم با سفرهای استانی رئیس جمهوری توانستیم در حوزه بهداشت و درمان گام های موثری در استان تهران برداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر برای جبران کمبودها در سطح استان تهران در حوزه بهداشت و درمان ساخت بیمارستان ها در شهرستان های استان تهران در دستور کار قرار گرفته به شکلی که بیمارستان شهرستان قدس 55 درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته است. بیمارستان های شهرستان های ملارد، شهریار، رباط کریم و اسلامشهر نیز هر یک پیشرفت های فیزیکی بین 40 تا 60 درصد را پشت سر گذاشته اند.

وی تاکید نمود: به این ترتیب در شهرستان های غرب و جنوب استان تهران تا خاتمه سال 1398 در هر یک از شهرستان ها یک بیمارستان احداث خواهد شد. در شهرستان قرچک که در جنوب استان تهران واقع شده است نیز یک بیمارستان وجود داشت و احداث بیمارستان دیگری در حال پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: در شهرستان ورامین نیز یک بیمارستان وجود داشت و بیمارستان جدید دیگری هم با ظرفیت 400 تختخواب به زودی احداث خواهد شد. بر این اساس کوشش گردیده که تا خاتمه برنامه ششم توسعه هر یک از شهرستان های استان تهران حداقل یک بیمارستان داشته باشند تا در حوزه بهداشت و درمان خدمات مناسبی به شهروندان ارائه گردد.

ترکی در خصوص بیمارستان های سطح شهرستان تهران نیز گفت: 14 بیمارستان جایگزین در تهران در حال ساخت است که هر یک پیشرفت فیزیکی 40 تا 60 درصد را پشت سر گذاشته اند. منابع مالی ساخت این بیمارستان ها از محل منابع دولتی، مردمی و خیرین تامین گردیده است و با احداث این بیمارستان ها قطعا سرانه استان تهران به تناسب کشور در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 21

به "افتتاح 830 پروژه عمرانی در هفته دولت، احداث 14 بیمارستان جایگزین در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 830 پروژه عمرانی در هفته دولت، احداث 14 بیمارستان جایگزین در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید