اعلام حکم شبنم نعمت زاده؛ 20سال حبس در انتظار دختر وزیر

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران: حکم شبنم نعمت زاده در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد مالی از سوی قاضی مسعودی مقام صادر شد و تا آخر هفته اعلام می گردد. براساس شواهد موجود در پرونده و کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، پیش بینی می گردد دادگاه، حکم 20 سال حبس را برای شبنم نعمت زاده صادر کند

اعلام حکم شبنم نعمت زاده؛ 20سال حبس در انتظار دختر وزیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، براساس پیگیری ها تعیین شد که حکم شبنم نعمت زاده در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد مالی از سوی قاضی مسعودی مقام صادر شد و تا آخر هفته اعلام می گردد.

براساس شواهد موجود در پرونده و کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، پیش بینی می گردد دادگاه، حکم 20 سال حبس را برای شبنم نعمت زاده صادر کند.

نام شبنم نعمت زاده به عنوان متهم ردیف اول پرونده احتکار دارویی اولین بار منتشر شد، اما این اولین باری نبود که پای خانواده نعمت زاده به دادگاه قاضی مسعودی مقام و شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم و مفاسد مالی باز شده بود.

پیش از آن که رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده شروع گردد و اواخر سال گذشته در پرونده سوءاستفاده از ارز های دولتی در پتروشیمی که متهم ردیف اول آن رضا حمزه لو بود، نام خانواده نعمت زاده برای بار اول رسانه ای شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 668

به "اعلام حکم شبنم نعمت زاده؛ 20سال حبس در انتظار دختر وزیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام حکم شبنم نعمت زاده؛ 20سال حبس در انتظار دختر وزیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید