استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس آخرین آمار 30 نفر از مجموعه وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده اند.

استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگاران، جمال عرف در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مهلت قانونی برای استعفای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و 10 نفر از فرمانداران استعفا داده اند، اظهار کرد: هیچ کدام از استعفاها صوری نبوده و بلافاصله افراد دیگری جایگزین این نفرات می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس نص صریح قانون، کسی حق استفاده از امکلانات دولتی برای تبلیغ له و یا علیه کسی را در انتخابات ندارد، افزود: نظارت ها به صورت مستمر اجرا شده و با افراد متخلف برابر قانون برخورد شده و قطعا در تایید صلاحیت ها این موارد نیز لحاظ خواهد شد.

این مسئول همچنین به موضوع برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: در دوره قبل، انتخابات در 39 حوزه به صورت الکترونیک برگزار شد و در این دوره نیز در حال رایزنی هستیم و در صورت تایید انتظار داریم در همین تعداد از حوزه ها انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود، هر چند دولت آمادگی دارد وارد انتخابات تمام الکترونیک شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 219

به "استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید