شروع ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد پیغام نور از فردا

به گزارش ایران 20 دانلود، ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه پیغام نور از فردا یکشنبه 24 شهریورماه شروع می گردد.

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد پیغام نور از فردا

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه پیغام نور برای نیمسال اول 98-99 و بصورت غیرحضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان ضروری است با مراجعه به سامانه دانشگاه پیغام نور به آدرس: https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پس از ورود به سایت در زمان اعلام شده پذیرفته شدگان با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می شود) وارد سامانه جامع خدمات آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان ضروری است اسکن مدارک خود از قبیل: تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 4 قطعه)، مدرک معین نماینده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته ضروری است مدرک کاردانی نیز درج شود)را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

دانشگاه پیغام نور همچنین اعلام نموده است که در راستای برطرف دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد را برای کلیه دانشجویان فراهم نموده و دانشجویان از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 356

به "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد پیغام نور از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد پیغام نور از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید