راهنمای خرید برترین هدفون های روگوشی سنهایزر؛ مدل های خوش صدا و کاربرپسند

به گزارش ایران 20 دانلود، سنهایزر یک شرکت پرآوازه آلمانی است که در زمینه فراوری محصولات صوتی و الکترونیکی فعالیت می نماید. هدفون ها روگوشی سنهایزر با بیش از 70 سال تجربه در زمینه فراوری صدای باکیفیت و هیجان انگیز، به عنوان یکی از برترین هدفون های روگوشی در بازار شناخته می شوند. اما با وجود این، انتخاب برترین هدفون بی سیم سنهایزر برای نیازهای شما ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. اگر از هواداران سنهایزر هستید و قصد خرید هدفون روگوشی این برند را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین هدفون های روگوشی سنهایزر در بازار، به معرفی و آنالیز 10 محصول حرفه ای و مجذوب کننده این شرکت خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید برترین هدفون های روگوشی سنهایزر؛ مدل های خوش صدا و کاربرپسند

هدفون بی سیم سنهایزر مدل RS 175

اگر در پی خرید برترین مدل هدفون سنهایزر هستید و برای این کار بودجه کافی را در اختیار دارید، از انتخاب هدفون بی سیم سنهایزر مدل RS 175 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این هدفون بی سیم پدهایی به شکل بیضی دارند که خیلی راحت و ساده روی گوش کاربران قرار می گیرند و همه بخش های آن را می پوشاند. پشت کاپ های هدفون RS 175 بسته است و هیچ صدایی از محیط بیرونی به داخل هدفون نفوذ نمی نماید. در نتیجه، می توانید با خیال راحت از موسیقی لذت ببرید و هیچ عاملی از بیرون نتواند در کیفیت موسیقی در حال پخش تاثیر بگذارد. کاپ ها و بالشتک های مورد استفاده در این محصول دور گوش قرار می گیرند و نقش مکملی در جلوگیری از شنیده شدن نویزهای محیطی ایفا می نمایند.

بدنه این هدفون بی سیم روگوشی از پلاستیک باکیفیت فراوری شده که دوام مناسبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها از خود به نمایش می گذارد. روی این بدنه یک سری کلیدهای کنترلی در نظر گرفته شده است. این کلیدها به صورت یک حلقه دایره ای روی یکی از کاپ ها قرار گرفته اند و با استفاده از آن ها می توانید مقدار ولوم صدا را کم و زیاد کنید یا اینکه کنترل بالانس صدا را به دست بگیرید. در اختیار داشتن چنین کلیدهایی روی هدفون، سادگی بی نظیری را در استفاده به مصرف نماینده می دهد. هدفون RS 175 می تواند صدا را با استفاده از یک فرستنده دیجیتال دریافت کند. فرستنده دیجیتالی که همراه با هدفون ارائه می گردد، قادر است صدا را تا برد 100 متر انتقال دهد.

برای اتصال تلویزیون یا دیگر منابع پخش نماینده موسیقی، می توانید از پورت های متنوعی که RS 175 سنهایزر در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید. ورودی های آنالوگ و دیجیتال در RS 175 وجود دارند که امکان وصل شدن به هدفون با استفاده از ورودی های اپتیکال، جک 3.5 میلی متری یا پورت RCA استریو را فراهم می نمایند. این فرستنده کاربرد دیگری هم دارد و آن، عملکرد به عنوان پایه شارژ هدفون است. با قرارگرفتن هدفون روی پایه، شارژ شدن آن آغاز می گردد و می توانید از فرستنده به عنوان پایه نگهدارنده هدفون هم استفاده کنید.

درون هدفون RS 175 از باتری های قابل شارژ استفاده شده است. با یک بار شارژ باتری هدفون، می توانید تا 18 ساعت به صورت بی وقفه به موسیقی گوش کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حالت بهبود بیس (Bass Boost) و حالت صدای فراگیر (Surround) اشاره نمود که باعث می گردد در هنگام تماشای فیلم های سینمایی، کیفیت همه جانبه صدا را حس کنید.

هدفون بی سیم سنهایزر مدل HD 450BT

مدل HD 450BT، یکی از برترین و مجذوب کننده ترین هدفون های رو گوشی سنهایزر در بازار به شمار می رود که کیفیت بسیار خوبی دارد و قابلیت های کاربردی را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد. هدفون بی سیم سنهایزر مدل HD 450BT دارای سیستم حذف نویز Active Noise Cancelling است که می تواند در حین انجام مکالمات بسیار ضروری باشد و صداهای اطراف شما را به خوبی حذف می نماید. این هدفون بی سیم سنهایزر از طراحی بسیار خاصی بهره می برد که در عین سادگی به خوبی روی گوش کاربران قرار می گیرد و در استفاده طولانی مدت هیچ مسئله ای برای آن ها به وجود نمی آورد. وزن این محصول حدود 238 گرم است و از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید.

این مدل صدایی بسیار مجذوب کننده و تفکیک شده ای را ارائه می نماید که می توانید بدون حواس پرتی حتی در محیط های پر سر و صدا, از آن لذت ببرید. HD 450BT یک همراه عالی برای سفرهای شما بوده و دارای عمر باتری 30 ساعته است. این هدفون بعلاوه می تواند به سرعت به وسیله USB-C شارژ گردد تا در زمان با ارزش شما در حرکت صرفه جویی گردد. علاوه بر این، طراحی تاشو و جمع و جور آن در کنار استفاده از مواد با کیفیت و بادوام، به شما یاری می نماید در هر مکانی بتوانید از آن استفاده کنید. هدفون بی سیم سنهایزر مدل HD 450BT در برابر تعرق بدنی مقاومت دارد ولی ضدآب نیست. این هدفون با داشتن درایورهای 40 میلی متری با تکنولوژی Dynamic Bass، صدایی با کیفیت و بسیار واضح را فراوری می نماید.

با داشتن قابلیت کنترل لمسی، این هدفون بی سیم روگوشی سنهایزر به شما امکان می دهد تا به راحتی تنظیمات مختلفی مانند تنظیمات صدا، پخش موسیقی و تماس تلفنی را انجام دهید. بعلاوه، با داشتن میکروفون داخلی، شما می توانید تماس های تلفنی خود را با کیفیت بسیار خوبی تجربه کنید. سنهایزر یک اپلیکیشن اختصاصی مخصوص این هدفون در نظر گرفته که شما با نصب آن، روی گوشی هوشمند خود می توانید اکولایزر صدا را شخصی سازی کنید. بعلاوه به غیر بلوتوث، به لطف داشتن درگاه جک 3.5 میلی متری صدا، شما می توانید از این هدفون به صورت سیمی نیز استفاده کنید. پاسخ فرکانسی این محصول 18 هرتز الی 22 هزار هرتز است.

هدست بی سیم سنهایزر مدل RS 120-W

خلاقیت چاشنی اصلی هدفون های برند سنهایزر است و این موضوع را به خوبی می توان از هدست بی سیم سنهایزر مدل RS 120-W تشخیص داد. این برند آلمانی برای کاربرانی که امکان ارتباط بلوتوث برایشان وجود ندارد، یک محصول ویژه طراحی نموده است. این محصول حرفه ای به وسیله جک 3.5 و یا مبدل RCA به دستگاه شما (تلویزیون، گرامافون، AV Receiver و یا آمپلی فایر) وصل شده و بوسیله ترنزمیتر حرفه ای موجود در استیشن خود، صدای با کیفیت را به هدفون ها انتقال می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های این روش زمان تاخیر (Latency) بسیار پایین و سینک بودن با تصاویر تلویزیون است که حتی می تواند برای بازی کردن نیز ایده مجذوب کنندهی باشد.

این محصول که یکی از برترین هدفون های رو گوشی سنهایزر در بازار به شمار می رود، با یک بار شارژ قادر است تا 20 ساعت شما را در انجام دادن کارهایتان همراهی کند. برد این محصول حدود 60 متر است و اتصال پایداری را ایجاد می نماید. این هدست با داشتن درایورهای 22 میلی متری، صدایی با کیفیت و بسیار واضح را فراوری می نماید. بعلاوه، با داشتن قابلیت خروجی صدای Stereo، صدایی با کیفیت واقعی را تجربه خواهید کرد. با داشتن قابلیت کنترل حجم و قابلیت تنظیم تمپو، این هدفون بی سیم به شما امکان می دهد تا به راحتی تنظیمات مختلفی را مانند تنظیمات صدا، پخش موسیقی و مکالمات را انجام دهید.

بعلاوه، با داشتن میکروفون داخلی، کاربران امکان برقراری تماس های صوتی را نیز با یک دیگر خواهند داشت. قابلیت اتصال هدفون اضافه نیز به این استند وجود دارد. کیفیت بالای ساخت، راحتی استفاده، زمان تاخیر بسیار پایین ،کابل و مبدل RCA به 3.5 اوریجینال داخل جعبه، صدای بسیار شفاف، طراحی حرفه ای و زیبا …. از ویژگی های خوب این محصول محسوب می گردد.

هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM 4 Wireless

سنهایزر در تابستان سال گذشته سری هدفون های پرچم دار خود را با معرفی مدل MOMENTUM 4 به روزرسانی کرد. این محصول که یکی از برترین هدفون های روگوشی پرچم دار سنهایزر در میان کاربران است، ویژگی های بسیار کاربرپسندی دارد که ارزش خرید آن را دوچندان می نماید. این هدفون دیگر ظاهر خاص هدفون های مومنتوم که بسیاری از اجزای آن ها با فلزی مستحکم ساخته شده بود را ندارد و از بدنه ای پلاستیکی با ظاهری بسیار ساده و عادی، همچون دیگر هدفون های نویز کنسلینگ امروزی بهره می برد. وزن این محصول حدود 290 گرم است و کاپ های بسیار نرم بیضی شکل آن به خوبی روی گوش کاربران قرار می گیرند و در طولانی مدت به هیچ عنوان آزاردهنده نخواهد بود. سنهایزر برای این هدفون قابلیتی نیز در نظر گرفته است که با برداشتن هدفون از روی سر و گذاشتن آن، موسیقی به صورت اتوماتیک قطع و پخش می گردد تا در مصرف باتری، صرفه جویی حدبیشتری صورت گیرد.

کاپ های این محصول دیگر مانند نسل های قبلی آن به داخل هدبند تا نمی شوند و مانند بیشتر هدفون های نویز کنسلینگ نو، به وسیله یک لولای عمودی به هدبند متصل شده اند. این لولا، امکان چرخش کاپ ها در محور افقی و قرار گرفتن آن ها در حالت مسطح را فراهم می نماید. این هدفون با استفاده از درایور یا مبدل 42 میلی متری و بعلاوه کدک ای پی تی ایکس (Aptx) تطبیقی این امکان را برای شما فراهم می نماید تا از کیفیت موسیقی عالی، شفاف و پویا در تمام طول روز لذت ببرید. بعلاوه به لطف نسل نو حذف نویز تطبیقی Adaptive Noise Canceling که به طور اتوماتیک با نویز محیط سازگار می گردد، می توانید در موسیقی غرق شده و یا با فعال کردن حالت شفافیت قابل تنظیم (Transparency)، می توانید دوباره صداهای محیط را بشنوید.

در هدفون MOMENTUM 4 می توان یک سری پیش فرض هایی را با توجه به مکان مشخص کرد تا با هر بار رفتن به آن مکان، تنظیمات صوتی مورد نظر به صورت اتوماتیک اعمال شوند. یک قابلیت مجذوب کننده دیگر با نام Sidetone نیز در این هدفون بی سیم تعبیه شده که با استفاده از آن، می توانید هنگام انجام مکالمات تلفنی، صدای خود را نیز بشنوید. این ویژگی صدای شما را به وسیله میکروفون های تعبیه شده در کاپ ها دریافت می نماید و آن را با استفاده از درایور های هدفون در گوش شما پخش می نماید تا بتوانید هنگام مکالمه به خوبی از لحن صدای خود مطلع باشید. گل سرسبد ویژگی های این هدفون، باتری قدرتمندش است که می تواند تا 60 ساعت شارژدهی با احتساب فعال بودن سیستم نویز کنسلینگ به شما ارائه دهد. بعلاوه با تنها 10 دقیقه شارژ این هدفون، می توان تا شش ساعت از آن به صورت مداوم استفاده کرد.

هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل Epos H6PRO Open

اگر از کاربران گیمر هستید و در پی برترین هدفون رو گوشی گیمینگ سنهایزر در بازار می شد، مدل Epos H6PRO Open انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این محصول صدایی بسیار طبیعی، همراه با سانداستیجی وسیع و ایمیجینگی دقیق را برای گیمرها به همراه می آورد. آکوستیک پشت باز این هدست، علاوه بر فراهم آوری ماهیت صوتی بسیار طبیعی، موجب گردش آزادانه هوا در کاپ ها می گردد و راحتی بی نظیری را رقم می زند. اما یک هدست گیمینگ، بدون وجود یک میکروفون باکیفیت کامل نمی گردد. میکروفون جداشونده H6 Pro Open، صدای کاربر را با کیفیتی بی نظیر دریافت می نماید و به گوش مستمع می رساند. به علاوه، طراحی هوشمندانه این میکروفون نیز باعث دوام بالای آن می گردد. اگر می خواهید میکروفون را حذف کنید، سنهایزر بعلاوه یک درپوش مغناطیسی برای پر کردن این شکاف اضافه نموده که طراحی بسیار جالبی دارد.

از دیگر مشخصات H6 Pro Open می توان به کیفیت ساخت مثال زدنی، هدبند مستحکم و زیبا با روکش نرم و ضخیم، سازگاری عالی با پلتفرم های مختلف، بهره مندی از دو کابل برای اتصال به PC و کنسول های گیمینگ، ولوم کنترل هوشمندانه و سازگاری با فناوری EPOS Surround اشاره نمود. این محصول پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز هرتز را به کاربران ارائه می دهد و در دو رنگ سبز تیره و سرمه ای تیره به فروش می رسد.

هدفون سنهایزر مدل GSP 500

مدل GSP 500، یک انتخاب بسیار ایده آل برای کاربران گیمر خواهد بود. هدست گیمینگ سنهایزر مدل GSP 500 با درایورهای پیشرفته، با طراحی پشت باز خود، صدایی وسیع، دقیق و عمیق را خلق می نماید. ایرپدهای نرم و بزرگ این هدست، به خوبی دور گوش را فرا می گیرند و راحتی بی مانندی را به ارمغان می آورند تا شما بتوانید ساعت های متمادی و بدون خستگی بازی کنید. بعلاوه، با داشتن میکروفون نویز کنسلینگ، هدست صدای شما را به شکلی شفاف و رسا به گوش هم تیمی هایتان می رساند. با داشتن کیفیت صدای بسیار بالا، این هدست به شما امکان می دهد تا به صورت واقع گرایانه ای در بازی های خود شرکت کنید و حسی عمیق و واقعی از بازی را تجربه کنید. بعلاوه، با داشتن قابلیت کنترل حجم و قابلیت تنظیم تمپو، این هدست به شما امکان می دهد تا به راحتی تنظیمات مختلفی مانند تنظیمات صدا، پخش موسیقی و تماس تلفنی را انجام دهید.

وزن این هدفون بسیار نسبت به ابعاد آن مناسب است. این وزن و طراحی باعث شده تا استفاده از این مدل در درازمدت شما را خسته نکند. برای اتصال این مدل کابل جک 3.5 میلی متری تعبیه شده است. این هدست با دو درایور داینامیک، صدای شفاف و عمیق را به شکلی بی نظیری فراوری می نماید که شما را به عمق بازی می کشاند. هدفون روگوشی گیمینگ حرفه ای مدل GSP 500 به همراه دو کابل به شما ارائه می گردد و با پشتیبانی از پلتفرم های مختلفی مانند PC، مکینتاش، PS4، Xbox One و سایر کنسول های دارای ورودی 3.5 میلی متری، برای هر گیمری مناسب است. گفتنی است که بعضی از کنترلرهای Xbox One احتیاج به آداپتور جداگانه دارند که با توجه به احتیاج خود می توانید آن را تهیه کنید.

هدست سنهایزر مدل PXC 550

از یکی دیگر از برترین هدفون های روگوشی سنهایزر در بازار می توان به مدل پرفروش PXC 550 اشاره نمود که توانسته رضایت کاربران زیادی را به همراه بیاورد. این محصول مجموعه ای کامل برای مکالمه و گوش کردن به موسیقی در تمام موقعیت ها به حساب می آید. اتصال این هدفون به دو صورت بی سیم و باسیم صورت می گیرد. اتصال باسیم به واسطه جک 3.5 میلی متری و اتصال بی سیم به واسطه نسخه 4.2 بلوتوث صورت می پذیرد. میکروفون این هدست به صورت مخفی و زیر کاپ تعبیه شده و شما نمی توانید آن را ببینید؛ اما در صورتی که آن را به صورت بی سیم به گوشی خود متصل کنید، امکان مکالمه خواهید داشت. کاپ های این هدفون میزان قابل قبولی دارند و گوش ها را تقریبا پوشش می دهند.

کاربر با قراردادن این هدفون روی گوش ها حس خوبی را تجربه می نماید و کاپ های آن هیچ فشاری به سر وارد نمی نمایند. این محصول مجهز به باتری داخلی است و شارژ آن به وسیله کابل USB فراهم می گردد. این باتری بنا به نوع کاربری اش می تواند حدبیشتر تا 30 ساعت به صورت مداوم کار کند. بعلاوه کاربران برای شارژ کردن آن نیز به حدود سه ساعت زمان احتیاج دارند. سنگینی وزن این محصول به 227 گرم می رسد و امپدانس آن 46 اهم است.

هدفون سنهایزر مدل HD 202 Dynamic

هدفون مدل HD 202 Dynamic یکی از محبوب ترین و برترین هدفون های روگوشی سنهایزر است که با طراحی شیک و منحصر به فرد، برای استفاده در موسیقی، فیلم و بازی گزینه مناسبی به شمار می رود. این هدفون روگوشی با درایورهای داینامیک بسیار قدرتمند، صدایی با کیفیت و واضح فراوری می نماید که تجربه ای بی نظیر از گوش دادن به موسیقی، فیلم و بازی را به شما ارائه می دهد. با توجه به کیفیت بالای صدای این هدفون، شما می توانید به راحتی صدای هر جزئی را که می خواهید به شکل واضح و دقیق بشنوید. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به پوشش کامل گوش، کاهش نویز اطراف و جلوگیری از نفوذ صدا به محیط بیرونی اشاره نمود. بعلاوه، با توجه به داشتن کابل بلند، شما می توانید به راحتی در حین استفاده از هدفون، از دستگاه خود فاصله بگیرید و حریم شخصی خود را حفظ کنید. وزن این محصول حدود 130 گرم است و در استفاده طولانی مدت خیلی گوش کاربران را اذیت نمی نماید.

هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل Epos H3

Epos H3، یک هدست گیمینگ پشت بسته باکیفیت، خوش ساخت، کاربردی و راحت است که می توانید با استفاده از آن، بیش از پیش در دنیا بازی غرق شوید. مهندسین سنهایزر، ماهیت صوتی H3 را به گونه ای تنظیم نموده اند که در عین شفافیت بالا، از بیسی بسیار عمیق و قوی نیز برخوردار باشد تا تاثیر موقعیت های حساس در بازی برای کاربر دوچندان گردد. از سوی دیگر، میکروفون باکیفیت این هدست به شما امکان می دهد که صدای خود را با حدبیشتر شفافیت به گوش هم تیمی هایتان برسانید و از هر نبردی پیروز بیرون بیایید. اگر در پی یکی از برترین و خوش قیمت ترین هدفون های گیمینگ سنهایزر هستید، این مدل انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آذر 1402 بروزرسانی: 15 آذر 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2287

به "راهنمای خرید برترین هدفون های روگوشی سنهایزر؛ مدل های خوش صدا و کاربرپسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون های روگوشی سنهایزر؛ مدل های خوش صدا و کاربرپسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید