برای نصب درایو نوری کنسول پلی استیشن 5 اسلیم شما به اینترنت احتیاج خواهید داشت

به گزارش ایران 20 دانلود، شرکت سونی چندی پیش به طور ناگهانی تصمیم گرفت تا از مدل جدیدی از کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کند. این نسخه از کنسول پلی استیشن 5 با نام اسلیم (Slim) شناخته شده که در اصل نسخه کوچکتر شده همان کنسول اصلی است. از طرفی قدرت سخت افزاری این کنسول هیچ تغییری نداشته و تنها از لحاظ میزان کوچکتر شده است.

برای نصب درایو نوری کنسول پلی استیشن 5 اسلیم شما به اینترنت احتیاج خواهید داشت
  • ببینید؛ پلی استیشن 5 اسلیم چقدر از مدل فعلی کوچکتر است؟

در زمان عرضه پلی استیشن 5 اصلی یکی از ایرادات وارده به آن مقدار این کنسول بود. به این شکل که کنسول پلی استیشن 5 در کنار ظاهر بسیار عجیب خود طراحی بسیار خاص و مقدار بزرگی داشت که باعث می شد همیشه به چشم بیاید. این مقدار بزرگ باعث شده بود که کاربران چندان راضی نباشند و از لحاظ یافتن مکان مناسب برای این کنسول به مشکل بخورند.

دلیل اصلی بزرگ بودن کنسول پلی استیشن 5 سیستم خنک نمایندگی آن بود. حال شرکت سونی توانسته یک سیستم بهینه تر و با مقدار کوچک تر طراحی کند تا کاربران دیگر مشکل مقدار کنسول پلی استیشن 5 را نداشته باشند. نسخه اسلیم از لحاظ سخت افزاری و قدرتی هیچ تفاوتی با کنسول پلی استیشن 5 اصلی نداشته و تنها کمی کوچکتر شده است.

یکی از قابلیت های بسیار جالب کنسول پلی استیشن 5 اسلیم، حالت ماژولار بودن آن است. کنسول پلی استیشن 5 اسلیم در دو مدل درایو نوری دار و بدون درایو نوری در دسترس کاربران خواهد گرفت. با این حال افرادی که نسخه دیجیتال را خریداری کردند هم در آینده می توانند ماژول درایو نوری این کنسول را خریداری نموده و روی آن به راحتی نصب نمایند.

حال طبق چیزی که اعلام شده در صورتی که شما بخواهید این درایو نوری را به کنسول پلی استیشن 5 اسلیم خود متصل کنید، به اتصال به اینترنت احتیاج خواهید داشت. این خبر زمانی منتشر شد که یک عکس از جعبه درایو نوری منتشر شده که در آن نوشته شده در هنگام نصب اولیه این ماژول شما احتیاج به اتصال به اینترنت خواهید داشت.

سونی به احتمال زیاد این کار را نموده تا متوجه گردد کاربران به صورت قانونی و صحیح اتصال درایو نوری به کنسول را انجام می دهند. با این حال مشکل اصلی اینجاست که در صورت عدم اتصال به اینترنت کاربران چه کاری باید انجام دهند. اینطور که معین است سونی نیز قصدی به شرح نداشته و همچنان باید کاربران صبر نمایند تا دوباره به اینترنت متصل شوند.

کنسول پلی استیشن 5 اسلیم با طراحی بسیار خاص خود توانست توجه رسانه را به خود جلب کند. مخصوصاً این حالت ماژولار بودن کنسول باعث خواهد شد تا شرکت های دیگر نیز از خلاقیت خود استفاده نموده و قابلیت های جدیدی را به این کنسول اضافه نمایند. حال باید دید که سونی در زمینه لوازم جانبی چگونه رفتار خواهد نمود و سیاست های این شرکت چگونه خواهد بود.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1402 بروزرسانی: 5 آبان 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2283

به "برای نصب درایو نوری کنسول پلی استیشن 5 اسلیم شما به اینترنت احتیاج خواهید داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای نصب درایو نوری کنسول پلی استیشن 5 اسلیم شما به اینترنت احتیاج خواهید داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید