اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلوت (Copilot) مایکروسافت برای اندروید منتشر شد

به گزارش ایران 20 دانلود، کوپایلوت (Copilot)، که هوش مصنوعی نو مایکروسافت در ویندوز محسوب می گردد به تازگی در قالب یک اپلیکیشن مجزا برای اندروید هم در دسترس قرار گرفته است.

اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلوت (Copilot) مایکروسافت برای اندروید منتشر شد

کوپایلوت که از آن می توان به عنوان یک هوش مصنوعی نوپا در سیستم عامل ویندوز یاد کرد، ظاهرا آنقدر خوب هست که مایکروسافت تصمیم گرفته آن را برای اندروید هم در دسترس قرار دهد. این دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی که هنوز قابلیت های آن به طور جدی محک نخورده در حال حاضر در قالب یک اپلیکیشن که لینک دانلود آن در انتهای خبر قرار داده شده، قابل دانلود و نصب روی سیستم عامل اندروید است.

کوپایلوت در واقع یک سیستم مادر محسوب می گردد که تمام قابلیت های هوش مصنوعی و قابلیت مکالمه بینگ را که پیش تر به عنوان Bing Chat شناخته می شد در خود دارد. بنابراین شما می توانید به نوعی آن را یک سیستم شبیه به ChatGPT در نظر بگیرید که البته امکانات آن بیشتر به نوعی بهینه سازی شده که بتوانید کارهای درون سیستم عامل ویندوز را به راحتی به وسیله آن انجام دهید.

برای مثال یکی از کاربردهای جالب کوپایلوت این است که می تواند با مرورگر اج در سیستم عامل ویندوز 11 ادغام گردد و در رابطه با تب های فعال به شما اطلاعات دهد، حالت تیره را فعال کند، پنجره های فعال را سازمان دهی و منظم کند، برایتان متن بنویسد، در فرایند خرید آنلاین به شما اطلاعات بدهد و حتی با ادغام در سرویس آفیس 365، امکانات فوق العاده جذابی از جمله ایجاد خلاصه بر اساس یک متن، ارائه بحث های مختلف برای دفاع از خاتمه نامه، بازنویسی یک سری از بخش ها، ایجاد فایل در پاورپوینت، خلاصه ارائه ها و بسیاری موارد دیگر که آنالیز همه آن ها از حوصله متن خارج است. بعلاوه این هوش مصنوعی قادر است به لطف افزونه Suno، با استفاده از متنی که به آن می دهید، برای شما آهنگ بسازد.

شما در اندروید نیازی به وارد شدن به حساب کاربری خاصی ندارید و به صورت مستقیم می توانید از کوپایلوت بهره ببرید اما به خاطر داشته باشید که وارد شدن به حساب کاربری به شما اجازه می دهد مکالمات طولانی تری با آن داشته باشید. بعلاوه این امکان برای شما فراهم خواهد بود تا قابلیت GPT-4 را هم فعال کنید که البته با فعال سازی این قابلیت به شما هشدار داده می گردد که پاسخ ها کندتر اما خلاقانه تر ارائه خواهد شد. اپلیکیشن کوپایلوت در اندروید امکانات گسترده ای از جمله امکان ساخت تصویر بر اساس داده متنی خواهد داشت.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 5 دی 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2290

به "اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلوت (Copilot) مایکروسافت برای اندروید منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلوت (Copilot) مایکروسافت برای اندروید منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید